23 oktober 2013

Vi väntar valpar i slutet av november!

Vi väntar valpar runt den 24 november.

Pappa är snygga Elliot från Spanien. Han har fria höfter, armbågar och ögon samt PRA testad. Elliot är en  mysig kille med ett härligt temperament . Han är internationell champion och högt meriterad på utställning. Elliot är här på lån så jag kunde använda honom på min Roxy. Vi har testat på viltspår här i Sverige och även det gick smidigt och enkelt. Han klarade anlagstestet enkelt och nu skall vi prova på öppen klass :)
Min Roxy är mamma till valparna. Roxy är en glad och framåt tjej som älskar alla utmaningar . Roxy är oxå fri på höfter, armbågar , ögon samt PRA testad. Även Roxy är högt meriterad på utställning. Roxy är på allt och vi har testat det mesta med henne ;)
Mina valpar växer upp med mig och min familj. Mina hundar är min hobby och  vi lever för våra 4-benta kompisar. Ser fram emot ett harmonisk kull med lite fart.
Har du frågor ring mig på 0760275581 eller skicka ett mail på kenneldreammx@hotmail.com . All the best, Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar